Pokud jste si mysleli, že všechny modely v Counter-Striku mají stejné hitboxy, tak jste byli na omylu. Jistý mladík pod přezdívkou Ansimist, díky svému průzkumu zjistil, že jsou ve hře rozdíly v hitboxech u různých modelů a to až 17%.

Pokud jste fanoušky CS:GO, můžete si zkusit náš kvíz Jak dobře znáš Counter Strike.

Samotná hra má v základu několik modelů postav, které jsou přiřazeny ke svým mapám. Ale před pár lety Valve představilo k zakoupení další modely, kterým se říká agenti. S každým modelem jsou spojené hitboxy, které započítávají výstřely na soupeřově těle.

Rozdíl hitboxů mezi modely je sice jen 17%, ale pokud by se to projevilo ve finálním kole nějakého profesionálního zápasu, tak by to určitě příjemné nebylo.

Vždycky jsem si myslel, že @CSGO používá stejnou skupinu hitboxů pro všechny modely hráčů, ale ukázalo se, že jsou s tím určité problémy s vyvážením. Na obrázku níže můžete vidět rozdíl mezi hitboxy hlavy modelů hráčů SAS a Professionals. Ukázalo se, že se liší o 16,75 %

Na videu níže můžete vidět, jak střílím s vypnutým rozptylem střel, mířím do jednoho místa, netrefím hlavu profesionálů a pak střílím do stejného místa a zasáhnu hlavu SAS.